سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نماز زهرا

زهرا خانم از هفته قبل شروع کرد به نماز خوندن بووووس. البته قبل ترش هم نماز می خوند ولی فقط سجده می رفت آفرین. الان نه تنها خودش نماز می خونه بلکه ما را هم امر به نماز می کنه ، یعنی موقع اذان که تلویزیون اذان میگه میره و سجاده را می کشه و با هر مشقتیه میاره (یا اگر نتونه داد میزنه که بیاید این سجاده رو ببرید)  و با یک تحکم خاصی میگه "اَ" یعنی نماز بخون دعوا. خودشم شروع می کنه به نماز خوندن تبسم. البته ایشون از مهرهای قرضی و اجاره ای هم به نحو احسن استفاده می کنن. به این صورت که اگر ما مشغول نماز باشیم میان و تو نماز ما نماز می خونن. حالا ما می خوایم بریم سجده خانم سر از سجده بر نمیداره. تو سجده هم بجای اینکه پیشونیش رو روی مهر بذاره، مهر رو می بوسه تبسم. گاهی اوقات هم مستقلا نماز می خونن (مثل همه خلق الله و البته به سبک خودشون)

فیلم زیر یکی از همون نمازهای مستقل ایشون رو به تصویر می کشه. لازمه توضیح بدم که یکی از سخت ترین کارها فیلم گرفتن از زهراست چون به محض مشاهده دوربین یا موبایل کار خودش رو رها می کنه و میاد به سمتش. بنابراین باید مخفیانه بگیریم که  خودش کار سختیه.

از خدا میخواهم که خود و فرزندانمان را از نماز گزارن حقیقی قرار دهد (ربِّ اجْعَلنِی مُقیمَ الصلاةِ وَ مِنْ ذُرِّیَتّی (سوره ابراهیم، آیه 40))

 

دانلود فیلم با کیفیت بالا

دانلود فیلم با کیفیت پایین و نمایش آن در زیر




مطلب بعدی : پرش زهرا خانم از ارتفاع        مطلب قبلی : ماست مالی به سبک زهرا