سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زهرا دیگه بزرگ شده 93/11/6

به نام خدا

سلام به زهرای عزیزم

این روزها که می بینمت، احساس می کنم خیلی یزرگ شدی. رفتارت داره بزرگ می شه. رفتارهایی ازت می بینم که انتظار نداشتم. یه دفعه احساس می کنم زهرای من بزرگ شده. آره بزرگ شدی. رفتارات بزرگ شده. قد و قواره ات زیاد تغییر نکرده. وقنی محبتت رو نسبت به خودم می بینم. وقتی علاقه و ابراز محبتت رو نسبت به بابات می بینم وقتی تعاملاتت رو با کسایی که می شناسی می بینم این رو احساس می کنم. کسایی رو که می شناسی خودت رو می ندازی تو بغلشون مثل زن عمو رو که بیشتر می بینی.  وقتی می بینم که موقع اذان می ری و سجاده منو بر می داری کشون کشون می یاری.  ( خداییش اون موقع آدم چه احساسی داره وقتی می بینی بچه یک ساله هم می فهمه که الان موقع نمازه)

وقتی خودت می ری و پارچه خشک کن  رو برمی داری از تو کشو می یاری و می ری پشت در دستشویی وای می سی تا ببرم بشورمت( البته این فقط وفتی اتفاق می افته که جسابی کثیف کرده باشی و خودت بدت بیاد وگرنه بقیه مواقع که با دعوا می برمت)

وقتی تکبیره الاحرام رو می گی ( قشنگ دستاتو می بری کنار گوشت ) بعد رکوع می ری و سجده می کنی خداییش تا الان که سجده ها و رکوعت رو خوب انجام میدی (مثل بقیه بچه ها نبوده که یه چیزی بین رکوع و سجده می رن یعنی در حالت رکوع سرشون رو تا مهر می رسونن)

آره زهرا جون داری یزرگ می شی و من دیگه داره حساب از دستم در می ره که چطوری داری بزرگ میشی.

دوست داره مامان خیلی.

نمی دونم کی اینا رو می خونی. یا برای بار چندمه که داری اینا رو می خونی ولی بدون که  امیدوارم بزرگ بشی یزرگ بشی تا به رشدی که خدا برات در نظر گرفته یررسی و من همیشه برات دعا می کنم که اون قدر بزرگ بشی تا  در جوار  حضرت زهرا باشی .  و یادت باشه که اسمتو زهرا گذاشتیم  تا همان طور که اسمت زهاست خودت هم شبیه صاحب اسمت بشی.



مطلب بعدی : نماز زهرا        مطلب قبلی : ماست مالی به سبک زهرا