سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرف دل

دختر گل مامان سلام! حالت خوبه مامانی؟ سلامتی؟ چه خبرا؟ تو شچم مامان چه خبر؟ از اون دنیا بگو؟ بگو تو اون دنیا چه خبره؟ کیا میان پیشت؟ پیش کیا میری؟ فرشته ها میان؟ تاریکه؟

دلم برات تنگ شده. دوست دارم زودتر ببینمت ببینم چه شکلی شده؟ خیلی دوست دارم دختر خوبی باشی. مطمئن هم هستم که دختر خوبی می شی. احساس می کنم یکم به دنیا اومدنت داره طول میکشه. دوست دارم زودتر بیای پیشمون. می دونم زندگیمون با تو خیلی قشنگ میشه. شاد میشه. تو شادی زندگی ما هستی. ولی مامانی یادت باشه که دختر خوبی باشی. عفیف باشی. دختر با حیا و با حجابی. راستشو بخوای این دخترای بی حجابو که می بینم می ترسم. یادت باشه یه دختر خوب باید با حجاب باشه عفیف باشه باحجاب باشه. باید مثل حضرت زهرا باشه. حضرت زهرا رو الگوی خودش قرار بده. دعا میکنم باحجاب باشی عفیف باشی و حضرت زهرا را الگوی خودت قرار بدی. از خدا می خوام یه دختر خوب به من بده. دختری که حیا از سر و روش بباره. 

 


فعلا همینقدر صحبت با عزیز دلم کافیه. بعدا باز میام پیشت.




مطلب بعدی : تصاویر جدید